Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią paragonu/faktury.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Litero.pl Sp. z o.o.
ul. Cypriana Godebskiego 30/32/3
51-691 Wrocław

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Litero.pl Sp. z o. o.
ul. Cypriana Godebskiego 30/32/3
51-691 Wrocław

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl